قيمت سازه هاي چادري

نماي ساختمان رومي و عكس نماي بيروني ساختمان هاي مدرن ويلايي و نماهاي ساختماني جديد و طراحي نماي ساختمان با سنگ تراورتن

قيمت سازه هاي چادري
معرفي انواع سنگ ساختماني و سنگ نم
معرفي سنگ تراورتن
درباره نماي ساختمان
توضيحاتي درباره نماي ساختمان رومي
نماي بيروني ساختمان چيست
جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

قيمت سازه هاي چادري

سازه پارچه اي يا سازه چادري

اگرچه پوشش سرپناه‌ها در دوران كهن و يا خيمه‌ها و چادرهاي اقوام كوچ‌نشين در روزگاران گذشته را مي‌توان مبنايي براي كسب ايده در طراحي سازه پارچه اي دانست، ليكن اين گزينه از صنعت ساختمان از دهه 1960 پا به عرصه گذارد و از دهه1970 ميلادي به‌طور جدي كاربرد وسيعي بخصوص در بناهاي ورزشي بدست آورد.

(مقاله) اين پوشش‌ها با داشتن خواص منحصربه‌فرد خود توانسته جسارت خاصي را به طراحان و معماران دنيا ببخشد تا آن‌ها بتوانند با خلق اشكال گوناگون چشم‌نواز، براي ساير نيازهاي كاربردي و عملي طرح نيز به پاسخ‌هاي مناسبي دست يابند. اين نوع سازه‌ها، تلفيقي از عناصر صلب سازه‌اي ساخته‌شده از مصالح فلزي و بتني و حتي چوبي با نوعي صفحات انعطاف‌پذير است كه بطور عمده از الياف پلي‌استر با روكش PVC ساخته مي‌شوند. كارايي و شكل‌پذيري اين صفحات در خلق آثار و اشكال متنوع در قالب شكل‌هاي پايه‌اي مانند خيمه و زين اسب، توانسته اين امكان را براي معماران به وجود آورد تا پوشش‌هاي خاصي را طراحي نمايند كه ضمن تأمين زيبايي از ديد عوام از نظر متخصصين امر پايدار باشند

سيستم­هاي غشايي نزديك به چند دهه است كه به دليل ويژگي­هاي منحصربه‌فرد خود در صنعت ساختمان موردتوجه قرارگرفته است.اين سازه­ها مي­توانند به‌عنوان پوششي براي بناها، زمين­هاي بازي، باغ‌ها، تراس‌ها، پاركينگ­ها وو يا با نورپردازي خلاقانه به‌عنوان يك فضاي شهري مطلوب و شاخص جلوه كنند .مصالح مورداستفاده در اين نوع سازه­ها عموماً پارچه‌اي) چه از نظر زيبايي‌شناسي و چه از نظر عملكرد با كليه مصالح متعارف و متداول در صنعت ساختمان متفاوت مي‌باشند. سازه‌هاي كششي به خاطر خواص فيزيكي و شكل هندسي­شان نيز از ديگر سازه­ها متمايزند و مي‌توانند به‌عنوان سازه‌هاي دائم، موقت يا با قابليت جابجايي استفاده شوند.اين سازه‌ها نه‌تنها سبك، بلكه زيبا، نيمه شفاف و همچنين داراي طول عمر زياد و عموماً اقتصادي مي‌باشند.

سازه پارچه اي نوعي جديدي از سازه به شمار مي‌آيند كه در آن‌ها با استفاده از پوسته‌هاي پارچه‌اي و صنعتي كاملاً سبك، سقف‌هايي با دهانه‌هاي بزرگ و بهينه ايجاد مي‌شود و بسته به موقتي يا دائمي بودن آن‌ها، به سازه‌هاي مختلفي تقسيم مي­گردند كه خود اين دسته‌ها نيز به زيرشاخه‌هايي تقسيم مي‌شوند. وزن سبك پارچه باعث مي‌شود تا به پروفيل‌هاي فلزي سبك‌تري نياز پيدا كرد و همچنين به علت پيش‌ساخته بودن كل سيستم سقف، كل زمان اجراي پروژه به‌طور قابل‌توجهي كاهش پيدا مي‌كند. استفاده از اين نوع سازه محدوديت زيادي ندارد و مي‌تواند با توجه به شرايط محيطي مختلف، نوع پارچه مصرفي را تطبيق داد.

دفتر مركزي سازه چادري مدرن سقف

اصفهان، چهار باغ بالا، مقابل شركت زمزم، خيابان كاويان، مجتمع كوه نور، طبقه سوم، واحد ۳۴ ، شركت مدرن سقف
تلفن: ۳۶۲۹۳۹۳۹(031)
تلفن: ۳۶۲۹۳۸۳۸(031)
فكس: ۳۶۲۰۵۸۲۵(031)
تلفن همراه: ۰۹۱۳۷۱۱۵۵۰۵ (واتساپ و تلگرام نيز فعال مي باشد)

صفحه اينستاگرام : Modernstretchceilings
پست الكترونيكي info (at Sign) msc.co.ir:

دفتر تهران سازه چادري مدرن سقف

تهران، ابتداي خيابان پاسداران، دشتستان دوم، پلاك ۵، واحد ۱۰ ، شركت مدرن سقف
تلفن: ۲۲۸۶۹۴۵۶(021)
تلفن: ۲۲۸۶۹۶۰۸(021)
تلفن: ۲۲۸۶۹۴۵۶(021)
فكس: ۲۲۸۹۹۳۴۵(021)
پست الكترونيكي دفتر تهران tehran (at Sign) msc.co.ir:

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.